שאלות נפוצות

1. מה אורך הסרט?

אורך הסרט מותאם לקהל היעד שיוגדר. באופן כללי, מדובר על סביבות 3-4 דקות. אורך הסרט אינו משפיע על עלות ההפקה.

2. מהו הוידאו-טיפ?

מדובר בסדרת סרטונים חדים וקצרים באורך של כ-30 שניות, עם תוכן בעל עניין ממשי וויזואליה תואמת. חווית הצפיה של הלקוח הפוטנציאלי בווידאו-טיפ שלכם היא לא של פרסומת - אלא של מתנה חינם איכותית שהענקתם לו. הווידאו-טיפ זוהי מסגרת יחודית שבה מתאפשר לכם להפגין מקצוענות וידע בתחומכם, וגם ליצור אצל הלקוח הפוטנציאלי תחושת הכרת תודה ומחויבות.

3. מה הפקת סרט תדמית דורשת ממני כבעל העסק?

זה דורש בעיקר תשתית של העסק שערוכה לגידול בתנועה העסקית בעקבות הפקת הסרט ושידורו.

4. האם ההשקעה הכספית בסרט תדמית משתלמת תמיד?

לא. אנחנו יושבים אתכם, ומבררים האם לצרכיכם נכון להפיק סרט תדמית, כתבת תדמית חדשותית או מוצר וידאו מתקדם אחר. במקרה שאנחנו לא משוכנעים שההשקעה תחזיר את עצמה עבורכם ברווח, אנחנו ממליצים בהתאם.

5. האם ניתן לעקוב אחר מספר הצופים בסרט תדמית?

בהחלט. יש מגוון כלים לקבל מידע מפורט ומדוייק אחר הביצועים של אותו סרט תדמית או כתבת תדמית, מלבד ההשפעה העסקית העקיפה שמורגשת באופן ניכר.

6. מהו התהליך להפקת סרט תדמית או כתבת תדמית?

בשלב ראשון יושבים ביחד לכתוב בריף מטרות מקצועי. על בסיס זה מעלים כיוונים שונים לקונספט, ובוחרים בזה שיביא את התוצאות העסקיות הטובות והמהירות ביותר. לאחר מכן, מתקדמים עם תסריט, ועל בסיסו יוצאים לצילומים בשטח, ולעריכה בחדרי העריכה. בהמשך: מוסיפים מוסיקה, ו POST PRODACTION – ונוצרת גירסה ראשונה. אנחנו משחררים את הסרט מחדר העריכה רק לאחר שהלקוח נתן את כל הערותיו והביע שביעות רצון  מלאה. אז הסרט מוכן להפצה לקהל היעד שהוגדר.

7. איך אתם יכולים לקדם את העסק/ארגון שלי?

ל NTV יש סל של מוצרי וידאו מגוונים ויעילים, איתם נקדם את מטרותיכם השיווקיות והתדמיתיות. בישיבת עבודה נחליט בין סרט אנימציה, פרומו קולנועי, קליפ מוסיקלי, ועוד.

8. בתוך כמה זמן הסרט מוכן?

מרגע היציאה לדרך הסרט יהיה מוכן בין עשרה ימים לחודש, בהתאם לצרכי הלקוח.

9. איפה יראו את הכתבה על העסק שלי?

1. נפיץ אותו ברשת ובמדיה החברתית לרייטינג גבוה ומפולח לתוצאות עסקיות משמעותיות.

2. נשים אותו ביוטיוב ובגוגל תחת מילות חיפוש מתאימות.

3. נשבץ אותו באתר וברשימת הדיוור שלך.

10. מדוע עדיף סרט תדמית בצורת כתבה טלוויזיונית-חדשותית?

סרט תדמית בצורתו הישנה הוא שבלוני במהותו, על פי רוב. את המסר השיווקי-תדמיתי שלך נעביר לצופה ככתבת שטח אובייקטיבית עם סיפור שמשכנע מכוח העובדות. באופן הזה תבלוט ותגיע להגדלה ניכרת של מחזור עסקי.

11. מהי הזמנה דיגיטלית?

עוד מוצר ייחודי של NTV, שמיועד להגביר את הרושם וההיענות להזמנה לכנסים ואירועים. המוזמנים מקבלים במייל קליפ קצר, יצירתי ומרהיב לקראת הגעתם לאירוע.