לקוחות מספרים

הסתדרות המורים – אודי בסוק, מנהל האתר

״החלטנו מעבר לניוזלטר הבנאלי לשלוח כתבות וידאו, זה הרבה יותר מעניין, ומביא את השטח לכל אחד הביתה.
הכניסות לסרטונים מאוד גבוהות, והתגובות מאוד מאוד חיוביות״.

רשות הטבע והגנים – אסנת איתן, דוברת

״התגובות בארגון שלנו הן נפלאות.
בחרנו בידיים מיומנות מאוד עם ניסיון עצום״.

בהצדעה – יהב ילר, מנהל שיווק

“הבנו שזאת מדיה מצוינת, היא עושה את העבודה, ואנחנו גם יכולים למדוד אותה.
אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהתוצאות”.

מועצה מטה יהודה – משה דדון, ראש המועצה

״הבנו שפעילות ומסרים צריך להעביר בצורה של טלויזיה. לגבי NTV, לאחר שנה עבודה יש לי רק מילים טובות״.

הקרן לקידום מקצועי – שלמה ישי, מנכ״ל

״הגענו למסקנה שבעידן של היום אתר חייב שיהיה בו גם וידאו.
NTV עשו עבודה מצוינת״.

ארגון המורים – אפרת בר, מנכל״ת

” ״להעביר את המסרים בווידאו זה מדבר, זה חי, עושה את כל העבודה.
NTV היא חברת החדשות הפרטית שלנו, אנחנו מאוד מרוצים מהם״.

הסתדרות הרופאים – רונית שורץ, דוברת

״הקהל היום פחות סבלני לקרוא כתבות, והחלטנו במסגרת הניו-מדיה לערוך מהדורות של חדשות עם כתבות טלויזיוניות – שמציגות את המסרים והאירועים שלנו.
יש שביעות רצון מאוד מאוד גדולה מהכתבות״.

עזר מציון – חיים פרוינד, סמנכ״ל

״אנחנו מתעדים את הפעילות לא בצורה תדמיתית רגילה, אלא בצורת כתבות, כאילו כתב בא והתרשם.
כשהתורם רואה שזה כאילו לא בא מהארגון עצמו אלא ממשהו חיצוני, זה מראה לו הוקרה חיצונית״.

חברת בין הגפנים – דורון שורץ, מנכ״ל

״זה לא סרט ראשון שאנחנו עושים, והתרשמנו רבות מהמקצועיות, ומהיכולת ליצור יצירה שהגיעה הרבה יותר גבוה ממה שתארנו מלכתחילה״.

מועדון המיליונרים, משה פרידמן, מנכ״ל

״עד היום השתמשנו באמצעים הרגילים של דיוור, אתר וכולי.
אבל סרט מקצועי מעלה אותך לליגה של הגדולים, וזה מה שקיבלנו. היו אלפי הקלקות לכתבות התדמית, וכתוצאה מכך הגיעו לקוחות״.